خرید از سایت برند لیوایز ترکیه Levis
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی
برند لیوایز که نام تجاری شرکت LEVI STRAUSS & CO است از بزرگترین شرکت های تولید پوشاک در دنیاست. این برند آمریکایی به دلیل تولید شلوارهای جین آبی با کیفیت در دنیا مشهور و محبوب است. شرکت LEVI STRAUSS & CO علاوه بر  لیوایز سه زیرمجموعه دیگر به نام های dockers، signature، denizen نیز دارد. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین لیوایز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت لیوایز ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند لیوایز - levis

لیوایز یکی از مشهورترین برند های پوشاک و مخصوصا جین محسوب میشه که تاریخچه اون به سال ها قبل بر می گرده. این برند یکی از پیشرو ترین و خوش نام ترین برند ها در زمینه تولید پوشاک جین محسوب میشه.

این برند توسط لیوایز استراس ایجاد شد. وی در سال 1828 در باواریای آلمان متولد شد. بعد از مرگ پدرش در سال 1846، او و خواهرش به نیویورک رفتن تا با دیگر برادراش تو شرکت فروش خشک بار کار کنند. در زمانی که طلایابی خیلی معمول شده بود، او هم به ساحل غربی رفت تا به دنبال طلا باشه ولی بعد از مدتی شعبه ای از فروش خشک بر به نام لیوایز استراس را پایه گذاری کرد. در همین زمان ها هم شلوار های جین پوشیده می شدند ولی اگه یکی از اونها رو می دیدید، عمرا تشخیص می دادید که همین جین های آبی معروف هستن. دیویس شخصی بود که این شلوارها رو تولید می کرد و وقتی از او خواسته شد که جین های مقاوم تری درست کنه از پرچ های فلزی و نوع جدیدی از جین استفاده کرد ولی توانایی ثبت اختراع رو نداشت برای همین رفت پیش صاحت برند لیوایز استراس و اونها با هم شراکت خودشون رو شروع کردن.

در دهه 1960 فقط وع سرتاپایی جین تولید میشده که توسط کارگران استفاده میشد. در اواخر دهه 1960 بالاخره جین های آبی معروف که امروزه میبینیم پدیدار شدن و بلافاصله محبوبیت عمومی هم پیدا کردن. این برند الان در برج لیوایز در نزدیکی سان فرانسیسکو قرار داره. این کمپانی امروز بیشتر از 15 هزار کارمند داره و با بیشتر از 2800 زیر شاخه ای که داره، جزو یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا محسوب میشه.

تاریخچه شکل گیری LEVI STRAUSS & CO

لوی اشتراوس مالک برند تجاری لیوایز متولد آلمان است خانواده لوی اشتراوس در سال 1853 زمانی که تب کشف طلا در آمریکا بسیار داغ بود به مناطق طلا خیز سانفرانسیکو مهاجرت کردند و یک مغازه فروش خشکبار و لوازم مورد نیاز معدن چیان را تاسیس نمودند. لوی اشتراوس پس از کسب شهروندی آمریکا  به شهر نیویورک رفت و خود یک مغازه خوار و بار فروشی باز کرد.
در سال 1872 یک خیاط به نام ژاکوب دیویس که به تولید لباس های کار مردانه مشغول بود طرحی را برای افزایش دوام و کیفیت لباس های کار ارائه داد ولی به دلیل این که توانایی مالی پرداخت ثبت این طرح را نداشت از لوی اشتراوس کمک خواست. به این ترتیب لوی و دیویس برای تولید لباس های کار شریک شدند. این دو در سال 1873 شرکت تجاری لیوایس اشتراوس و کمپانی را  ثبت کردند.
در این سال شرکت مشترک لوی و دیویس تولید لباس های کار با پارچه های اصل دنیم (denim) را آغاز کرد (پارچه دنیم در واقع پارچه ای است که شلوارهای جین از آن دوخته می شود). این سال را می توان سال تولد اولین شلوارهای جین نامید. شرکت اشتراوس و ژاکوب با خرید کارخانه نساجی  Amoskeag شروع به تولید اولین سری شلوارهای جین XX کردند. در سال 1890 نام تجاری شلوارهای کمپانی اشتراوس از XX به لیوایز 501 تغییر کرد. این عنوان از شلوارهای لیوایز هنوز هم تولید می شود.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت لیوایز ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.

  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.

  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.

  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت لیوایز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال لیوایز levis را دارید، کافیست وارد وب سایت لیوایز ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی  لیوایز درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از لیوایز ترکیه با ایپک پورت!

سفارش خرید از سایت لیوایز ترکیه levis

آنلاین از وب سایت لیوایز ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند levis و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)

برند لیوایز ترکیه از محبوب ترین برندهای پوشاک در جهان است. این برند آمریکایی که توسط لوی اشتراوس آلمانی تاسیس شد به دلیل تولید شلوارهای جین آبی در دنیا مشهور شده است اما امروزه به تولید انواع پوشاک برای همه رده های سنی مشغول است.

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند لیوایز هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: لیوایز,levis,لیوایز ترکیه,سایت لیوایز ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: